Co będzie modne w sezonie wiosna/lato 2018



Wiosna zbliża się do nas wielkimi krokami. Już za niedługo przyroda narodzi się na nowo. Mocniej zaświeci słońce, ptaki głośniej zaspiewają, rozkwitną kwiaty - a z nimi nowe trendy w świecie mody.


Pastele - trendy wiosna/lato 2018

Jednym z hitów które już za niedługo będą królowały na ulicach to zdecydowanie kolory pastelowe, ale całkiem w nowej odsłonie. Należą do nich pastele w chłodnych, lodowych odcieniach.



Błysk - trendy wiosna/lato 2018

Drugim hitem będą metaliczne kolory w stylu Glamour. Tej wiosny będzie kobieco, kolorowo i elegancko. Najpopularniejsze będą spodnice i sukienki.



Przeźroczyste tkaniny - trendy wiosna/lato 2018

Wśród kolejnych trendów znajdziemy przeźroczyste materiały. Przeważać będą długie suknie, podkreślające kształt sylwetki, tiule i koronki.



Paski - trendy wiosna/lato 2018

Pasiaste wzory nigdy nie wychodzą z mody! Ale w tym sezonie będą modne szczególnie te pionowo: im więcej i im dłuższe tym lepiej! 
Królować będą sukienki maxi lub kombinezony czy garnitury. Największą uwagą będą cieszyć się kolory neutralne (brązy, beże, szarości, granat)


Frędzle - trendy wiosna/lato 2018

Najlepiej KOLOROWE, FOLKOWE CZY FRYWALNE.
Najmodniejsze będą frędzle które będą przytwierdzone do sukienek i spódnić. Śmiało można sięgnąć też po płaszcze i tuniki.












Komentarze

  1. Pastele i frędzle, te dwa trendy do mnie najbardziej przemawiają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zestawienie, ale trochę mało. :) Najbardziej podobają mi się świecące tkaniny - uwielbiam taki dodatek do codziennej garderoby. Niech się świeci, a co! ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, ucze się dopiero tego calego blogowania. Ale bedzie lepiej :D .
      Ja też uwielbiam błysk. Przyciąga uwagę :)

      Usuń
  3. To prawda, pastele, złoto, srebro, to co będzie królowało tej wiosny i lata! Każdy trend mi się podoba, ale pasków mam trochę mało w szafie. Trzeba będzie coś z tym zrobić. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah:D to jak tal samo tylko brak mi pasteli :( trzeba bedzie to uzupełnic 😁

      Usuń
  4. Bardzo mi się podobają te trendy. Pastele kocham więc nie mogę się doczekać pięknych ubrań;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również się bardzo spodobały. Będzie można poszaleć z kolorami :D . Pozdrawiam

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Ja również pozdrawiam. Dziękuje za odwiedziny :D

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

8 najmodniejszych torebek na wiosnę/lato 2018